Officina Concept

kancelarijski namestaj

Šta od nameštaja svaka kancelarija treba da ima?

Na radnom mestu ćete provesti negde između 21-35% svog života. Kao vlasnik ili menadžer preduzeća, zapitajte se u kakvoj kancelariji želite da provedete više od jedne petine svog života? U kakvom okruženju želite da vaši zaposleni ulože toliko vremena?

Ne samo da želite da stvorite okruženje u kome ćete vi i vaši saradnici funkcionalno moći da obavljate svoj posao, već i okruženje u kojem se mogu opustiti i uživati. Imati pravi kancelarijski nameštaj je odličan način da se izgradi radno okruženje u kome bi se neko osećao dobro kada bi proveo veliki deo svog života.

U daljem tekstu je predstavljeno šta sve od kancelarijskog nameštaja svaka kancelarija treba da ima.

Stolovi i stolice – osnove kancelarijskog nameštaja

Minimalistički, otvoreni tlocrt je u modi ovih dana i promenio je mnogo toga kakav će vam nameštaj možda trebati. Međutim, to nikada ne može oduzeti osnovne stvari: radni sto i stolicu.

Shvatite da se neke kompanije sele na manje strukturirana radna mesta gde nema stolova. Međutim, ovo ne bi funkcionisalo za svaku kompaniju.

Ono što funkcioniše su isprobane i istinite osnove.

Stolice

Kada odlučujete o kancelarijskim stolicama u kojim se provodi većina vremena, morate imati na umu dve stvari: udobnost i ergonomiju.

Udobnost je očigledna. Biće vam potrebno 10+ ljudi da sede u ovoj stolici 40 sati nedeljno. To bi se moglo učiniti i prijatnim iskustvom.

Ergonomija je malo komplikovanija, ali možda bitnija. Ergonomski jednostavno znači da je dizajniran za određenu osobu ili osobe i zadatke koje su obavezni da obave. Svi su različiti i biće im potrebna različita podešavanja da bi imali stolicu koja odgovara njihovim individualnim potrebama.

Pronađite stolicu sa naslonom, podesivom visinom sedišta i naslonom za glavu i dobrom dubinom sedišta i stabilnošću. Ako to učinite, bićete na pravom putu da pronađete stolicu koja bi trebalo da ispuni sva očekivanja.

Stolovi

Kada čitate „radni sto“, ono što bi trebalo da odvojite je „prostor za nekoga da radi“. Ne treba svima svoj radni sto, ali svima je potreban prostor koji je ergonomski za njega i posao koji se očekuje da obavlja.

Razmislite šta svaki posao zahteva i koja vrsta radnog prostora bi bila idealna za produktivnost.

Prostori za sastanke

Bez obzira kakvu kancelariju vodite, biće vam potreban bar jedan prostor za sastanke. Bilo da je to prostor za razmišljanje između saradnika, sedenje sa klijentima ili sastanak osoblja, redovno ćete koristiti ovaj prostor.

U stvari, neke kancelarije se u potpunosti udaljavaju od pojedinačnih radnih stolova.

Možda biste želeli da razmislite o tome koliko je saradnja sastavna u radu vaših zaposlenih, jer bi kupovina nekoliko zajedničkih radnih stolova mogla pomoći produktivnosti (i troškovima) umesto kupovine beskrajnih pojedinačnih stolova.

Neka bude opušteno

Iako česte, kratke pauze ne vode nužno do veće produktivnosti, one svakako čine vaše zaposlene srećnijim.

Kada je zaposleni srećan, ima veće zadovoljstvo poslom (što bi moglo da dovede do manje fluktuacije zaposlenih) i spremniji su da rade stvari izvan opisa posla.

Kultura uzimanja čestih pauza je važna za dugovečnost zaposlenih, pa je podstaknite tako što ćete im dati mesto da to urade.

Napravite dnevni boravak sa kaučima, stolicama, stolovima za kafu, policama za knjige, a možda čak i televizorom sa video igricama. Ovaj bezbedan prostor ne samo da može pomoći u podmlađivanju iscrpljenih zaposlenih, već i u izgradnji jačih međukancelarijskih odnosa.

Prostori za skladištenje – neka budu skriveni

Mnoge kancelarije se udaljavaju od beskrajnih redova ormara za dokumente i prelaze na opcije bez papira čuvajući svoje datoteke na kompjuterima, na primer.

Ukoliko želite da vam sve bude na svom mestu, o tome treba da razmišljate kada kupujete kancelarijski nameštaj. Manje je više ovih dana i što više prostora za skladištenje možete kupiti koji možete sakriti ispod stolova i dalje od pogleda, to bolje.

Štampanje, skeniranje i kopiranje – sve u jednom

Dobrodošli u 21. vek, doba računara. To znači da vam je potreban neki način da unesete i proizvedete fizičku dokumentaciju u i iz digitalnog sveta.

Uređaj za štampanje, skeniranje i kopiranje (sve u jednom ) – pomoću ovog uređaja moći ćete da odštampate svu dokumentaciju, fakture, letke i pakovanje koje vam zatrebaju. Takođe možete kreirati digitalne verzije fizičke dokumentacije sa funkcijom skenera i kreirati fizičke kopije drugih fizičkih dokumenata putem funkcije kopiranja.

Pametne table su obavezne

Da li ste pokušali da koristite tablu za suvo brisanje? Ako je tako, onda znate koliko se zaprljaju i koliko ih je teško čitati iz daljine.

Šta ako biste mogli da imate tablu za suvo brisanje, ali je bi više funkcionisala kao džinovski iPad? Ovo je u osnovi pametna tabla. Sa tehnologijom ekrana osetljivog na dodir, njihova funkcija je ista kao i tabla, ali bez svih stvari koje mrzite u vezi sa markerima i brisanjem.

Nameštaj za kafeterije

Ne morate da imate prostor za svoje radnike da jedu, ali ako ga nemate, to će primorati vaše radnike da napuste kancelariju tokom ručka ili još gore ohrabriti ih da ne prave pauzu za ručak.

Imati prostor za vaše zaposlene da jedu je od suštinskog značaja za izgradnju međukancelarijskih odnosa i stvaranje opuštenije i zabavnije radne kulture.

Ovde vam ne treba ništa toliko važno jer ljudi će sedeti ovde najviše sat ili dan. Ovi komadi kancelarijskog nameštaja su tu radi funkcije, a ne udobnosti.

Kao kod kuće

Mnogo toga ide u stvaranje odličnog kancelarijskog prostora za vas i vaše saradnike. Odabir pravog rasporeda za vašu kancelariju i odličnog kancelarijskog nameštaja je veliki deo toga kako će se vaša kancelarija osećati i funkcionisati.

Da li pokrećete posao i razmišljate o proširenju u poslovni prostor? Da li je vašoj kancelariji potrebna potpuna rekonstrukcija?

Počnite još danas da pretvarate svoju kancelariju u simpatično i udobno mesto, kao kod kuće.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *