Officina Concept

otvorena kancelarija

Da li želite privatnost u kancelarijama otvorenog tipa?

Saradnja je glavni fokus u modernom radnom prostoru. Zidovi se ruše, komunikacija je aktivnija nego ikad, a dizajn promoviše deljenje ideja. Najčešći koncept organizacije radnog prostora postaje kancelarija otvorenog tipa. Šta se u takvom okruženju dešava sa privatnošću?

Značaj privatnosti

Kancelarije otvorenog tipa poručuju da se od nas očekuje da budemo kreativni, otvoreni za saradnju, zajedničko rešavanje problema i komunikaciju. Ipak, postavlja se pitanje da li je privatnost toliko neophodna da utiče na planiranje radnog prostora. Svakako.

Uvek postoji potreba za privatnim prostorom za sastanke, bilo da se radi o razgovoru sa klijentom jedan na jedan, sastanku sa zaposlenima ili o lošim kritikama ili oceni rada. Ovo su razlozi zbog kojih želite privatnost u kancelarijama otvorenog tipa. Ne treba zaboraviti ni poverljive telefonske razgovore. Takođe, ne treba zanemariti ni lične preference. Nekim zaposlenima je potrebna privatnost i mir da bi se fokusirali i obavili svoj posao najbolje što mogu.

Rešenje su pregradni paneli

Kompanije često biraju jedan concept, otvorene kancelarije ili kancelarijske prostorije. Mi predlažemo da nađete balans. I u kancelarijama otvorenog tipa postoje potrebe i zahtevi za privatnošću. Oni će se razlikovati u zavisnosti od vašeg poslovanja, industrije i kulture kompanije. Nudimo nekoliko ideja koje će vas inspirisati da pronađete najbolje rešenje:

  • Odredite mirne prostore za višestruku upotrebu, koje zaposleni mogu koristiti kada im je potrebno, bilo da obave telefonski razgovor ili da završe zadatak.
  • Pregradni paneli mogu pružiti vizuelnu privatnost i minimizirati ometanja. Takođe se mogu montirati na stolove kako bi odvojili dva radna mesta.
  • Apsorberi buke i mekani nameštaj obezbeđuju da se zvuk ne širi previše kroz kancelariju. Ovo omogućava ljudima da pričaju i kucaju bez da ometaju druge ili otežavaju komunikaciju.

Za koji god koncept da se opredelite nemojte zaboraviti da dizajn radnog prostora utiče na raspoloženje zaposlenih, pa samim tim i na produktivnost. Udoban i kvalitetan kancelarijski nameštaj u mnogome utiče na stvaranje efikasnog radnog okruženja, a budući da najveći deo radnog dan provedemo sedeći, najvažniji komadi nameštaja su upravo kancelarijske stolice.  

Uravnotežite privatnost i saradnju sa modernim konceptom kancelarije. Officina Concept Vam može pomoći u stvaranju funkcionalnog i privlačnog radnog prostora koji podržava vaš brend i pomaže vašim zaposlenima da maksimiziraju svoju produktivnost.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *