Officina Concept

obnova kancelarijskog nameštaja

Kada je vreme da se obnovi nameštaj u kancelariji?

Prvi utisci su velika stvar i obično traju. Kancelarijski prostor Vašeg preduzeća služi kao odličan način da ostavite solidan prvi utisak na klijente, kolege i potencijalne nove zaposlene. Kancelarijski nameštaj, dekoracija i oprema imaju tendenciju da se svakodnevno koriste, pet puta nedeljno, iz godine u godinu. Evo nekoliko znakova da je vreme da osvežite svoj kancelarijski nameštaj.

Znaci istrošenosti kancelarijskog nameštaja

Znaci istrošenosti su jasno vidljivi – kancelarijske stolice, garniture za sedenje i stolice za konferencijsku salu obično se dosta koriste. Proverite da li tkanina za ruke, sedište i leđa ima znakove habanja, poput izbledele tkanine, mrlja i istrošenih zakrpa. Trebalo bi da ozbiljno razmislite o zameni bilo kog nameštaja koji pokazuje da se koristi na ove načine, jer oni mogu preneti negativnu poruku svima koji su povezani sa Vašim poslom. Da biste smanjili otpad, razmislite o tome da ove stolice stavite u manje korišćeni deo kancelarije, da ih ponovo tapacirate ili donirate prodavnici koja se bavi prodajom polovnih stvari.

Zastareli stil kancelarijskog nameštaja

Stil je zastareo – trendovi kancelarijskog nameštaja dolaze i odlaze. Dok su se neki dizajni enterijera zadržali i naizgled su bezvremenski, vrste nameštaja, uzorci tkanina i tvrdi materijali mogu da se rotiraju i izlaze iz mode. Ako su komadi u Vašoj kancelariji očigledno iz prošle decenije, vreme je da ih zamenite nečim novim i bezvremenskim. Prirodni materijali i čvrsti materijali zemljanih tonova nikada zaista ne izlaze iz mode i mogu lako da dopune drugi stilski nameštaj koji biste možda želeli da unesete.

Nameštaj koji više nema svrhu korišćenja

Kancelarijski nameštaj više nema svrhu korišćenja – ako komad kancelarijskog nameštaja više ne služi svrsi, vreme je da ga se rešite. Donirajte sve što više ne koristite da biste oslobodili prostor za predmete koji promovišu produktivno i saradničko radno okruženje. Razmislite o korišćenju nameštaja ili uređaja koji su dinamični i koji se mogu odložiti kada se ne koriste, kao što su mobilni stolovi da biste povećali radni prostor kada osoblje želi da sarađuje na projektu.

Neudobnost kancelarijskog nameštaja

Kancelarijski nameštaj je neudoban – pošto provodimo veliki deo vremena na poslu, ključno je da nameštaj bude udoban. Stare stolice, opušteni kauči i skučeni stolovi mogu sprečiti dobro držanje i zapravo prouzrokovati povrede tokom vremena. Ergonomija je više od popularne reči, to je stil dizajna koji promoviše dobrobit tela podržavajući poravnanje skeleta. Ergonomski stolovi i stolice omogućavaju ljudskom telu da se ponaša na način koji je udobniji i prirodniji.

Oprema i nameštaj mogu izgledati kao naknadna misao, posebno ako često ne zabavljate klijente u kancelariji. Međutim, privlačenje novih članova osoblja može se postići lepim i udobnim dizajnom enterijera. Osvežavanjem kancelarijskog nameštaja kada je to neophodno, veća je verovatnoća da ćete zadržati lojalan tim, privući snalažljive zaposlene i steći klijente. Okruženje Vam može pomoći da odredite koji komadi nameštaja su pravi za Vaš kancelarijski prostor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *